2010. augusztus 15., vasárnap

Péntek 13

Elég későn keltünk, bár ez nem meglepő tekintve, hogy mikor értünk haza. Miután végre sikerült elég energiát összegyűjteni, megreggeliztünk és összegyújteni a ruháinkat a nagy mosáshoz. Meglepetésünkre kedves házigazdánk tudta hogyan kell kezelni a gépet, bár mi még nem láttuk, vagy hallottuk mosni, sőt a ruhatárán sem látszik a dolog. Miután mi is megbarátkoztunk az elég érdekesen működő szerkezettel, nekiültünk megírni a blogot. Amikor már úgy ítéltük, hogy elegendő bejegyzést sikerült felszenvednünk, körbeküldtük a címeket és vártunk. Persze senki  sem akart nekünk kommentelni... Csúúnya dolog.
Ebédre jó olaszok módjára spagettit ettünk. Ezt itt -->
A Spagetti
A szokásos 'délutáni' pihenő helyett mi olvasni kezdtünk. Egyikőnk a Hamuvárost, másikunk A Halál markában-t (azt persze szögezzük le, hogy utóbbit nem a történet írója olvasta).
Mivel sajnos túl hamar meguntuk elöbbi tevékenységünket (00:30), következett a megszokott filmezés, ezuttal a 27 idegen igent néztük meg. Ezután már elérkezettnek láttuk az időt a lefekvésre, épp ezért tovább beszélgettünk még egy 'kicsit'.
Ennyi volt

3 megjegyzés:

  1. Az előbb írtam ide egy bejegyzést és eltűnt o.O
    Aaaaz mi? o.O
    Csak hogy tudjátok, én megpróbáltam ^^

    VálaszTörlés
  2. Na, a nemes szándék fontos ám ;) :D

    VálaszTörlés
  3. most vettem észre, hogy innen kimaradt a kommentelés:)) Biának is mutattam a képeket és tetszettek neki a szökőkutas meg templomos képek... Ja és www.mikroezust.hu anyád és atyád kedvéért:D

    VálaszTörlés